poniedziałek, 6 kwietnia 2015

Ogłoszenia parafialne

Siemson, moi kochani <3
No to tak... Niestety, to nie rozdział (ale będzie 14.04!). To jest taki króciutki post podsumowujący...
A mianowicie, moje zakończone blogi:
W imię wolności...
Shadow of a fallen star.
Na moim Wattpadzie pojawiła się kolejna historia, więc zapraszam fanów obyczajówki :)
No i powstał kolejny blog Wilcza miłość
A! I żeby nie zapomnieć, wznawiam Beautiful disaster (niestety, tym razem będę sama, gdyż Katarina zrezygnowała :<)
Z boku jest ankieta, w której to wy zdecydujecie co będę dalej prowadzić, bo pomysłów mam multum!!! :D Wiem... Ja tak lubię utrudniać sobie życie :D
Pamiętacie może jeszcze moją stronkę na Facebooku? Być ideałem? No to, stwierdziłam, że mam za dużo wolnego czasu i powstała kolejna, Książkowe cytaty! <3
Tak więc, głosujcie! Na tym mi akurat bardzo zależy :* Mam kilka pomysłów i chcę je jak najszybciej wykorzystać xd
I dla tych co są fanami Ostatniego tańca: Oczywiście jesteście mile widziani na Wattpadzie ;) Planuję zakończyć go w granicach 20-30 rozdziałów.
Gorzej z Piekielnym darem, bo tam nie jestem w stanie napisać ile przewiduję rozdziałów i w ogóle co będzie w kolejnych :D
Pozdrawiam!!!
Lonely S

3 komentarze:

  1. Informuję, że ten blog został wybrany do udziału w konkursie na Blog Kwietnia organizowanym przez internetowy-spis.blogspot.com. Zasady konkursu znajdują się w Dziale Blogu Roku na podanej wyżej stronie. W imieniu całej załogi życzę miłej zabawy i zajęcia jak najwyższego miejsca.

    Pozdrawiam. Alexx, Internetowy Spis.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale jesteś pracowita. Tyle opowiadań-blogów i dwie strony na fb. Ja jestem za wampirami :)
    http://myenchantix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba za dużo wzięłam na siebie z tymi opowiadaniami :D właśnie zauważyłam, że coś Was do wampirów ciągnie xd ale coś się wymyśli, jeśli wygrają wampiry :D

      Usuń