środa, 5 lutego 2014

Nowy blog!

 Heeej wszystkim! :D 
Jak zapewne wiecie, od dłuższego czasu zastanawiam się nad stworzeniem II Księgi. 
Zakończenie świadczy o kontynuacji tej historii. Jednak jeśli będzie dużo chętnych czytelników ( zapraszam do głosowania), to powstanie kolejna część :*
Przed wami jeszcze 2 rozdziału( które pojawią się w piątki) +? epilog ( kilka dni po publikacji ostatniego rozdziału).
Wszystko jest już gotowe i z niecierpliwością czekam na ich publikacje xd
W międzyczasie postanowiłam stworzyć nowy blog z najwspanialszą osobą- kata riną <3

 Zapraszam was na ocenienie go :*


http://cien-upadlej-gwiazdy.blogspot.com/

1 komentarz:

  1. Wiem, widziałam, że masz jakiś nowy blog, ale na razie nie wpadnę. W środę mam konkurs, do którego się jeszcze ani trochę nie przygotowywałam, dlatego postanowiłam weekend poświęcić historii oświeceniowiej *,* Ale obiecuję, że jak tylko znajdę czas to wszystko nadrobię na drugim blogu!
    Czyli będzie kolejna cześć? Baardzo się cieszę! Jakoś przywiązałam się do tego opowiadania i nie wiem, jak by to było, gdybyś przestała je pisać ;p
    Pozdrawiam serdecznie!
    Lecę się uczyć;(
    Zuza ;*

    OdpowiedzUsuń